Σελίδες

ελεγεία πρόσκαιρη

Ο μπαμπάς πεθαίνει
τα λόγια είναι περιττά
Ο μπαμπάς πεθαίνει μετά απο
bypass, εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς;
Ο μπαμπάς πεθαίνει
κάθε μέρα πια κι
εγώ δεν μπορώ
να κάνω τίποτα
Κουβαλάω τις κατάρες
τις δικές του πληγές, που του
κατάφερα, μαύρες πατρικές προσδοκίες
τις κάνω κακή ποίηση
Ο μπαμπάς πεθαίνει κι έχει
από εμένα την διαθήκη του γραμμένη
Δεν θα είμαι εκεί για να
του κλείσω τα μάτια.
Θα στείλω ένα αντίγραφο
Θα του βάλω μια χούφτα μαλλιά
στην τσέπη του σακακιού
για να με έχει μαζί του
Εγώ θα τον έχω πάντα στο
μυαλό μου σαν τον μικρό Θεό
που ήθελε να ελέγχει τα πάντα
Ο μπαμπάς πεθαίνει γιατί η καρδιά
του μπούκωσε από το να συγχωρεί
ο μπαμπάς πεθαίνει, δεν έχει σημασία
πότε ακριβώς,
αφού ήδη έχει εγκαταλείψει
-έχω τα ζάναξ μαζί μου; πάμε -
Πάμε όλοι.
Μη χαμογελάτε.
Κήδομαι σημαίνει φροντίζω
χοές σημαίνει τιμές
μα κανένας νεκρός δεν
τα προτίμησε όλα αυτά
αντί για τη ζωντάνια του, εκτός
απ' τον μπαμπά μου
που κουράστηκε.