Σελίδες

Μικρή (αληθινή) ιστορία


Δεν είχα πάει σε κρητικό γλέντι τον Δεκαπενταύγουστο και παρά τους αέρηδες οργανώθηκε ένα στο χωριό με πιλάφι, αρνί, πολλή ρακή και τα απαραίτητα όργανα για το ξεφάντωμα. Πάντα μου έκανε εντύπωση που τα παιδιά του χωριού ήξεραν να χορεύουν τόσο καλά και ειδικά κάτι κοπέλες χόρευαν και σχεδόν δεν πατούσαν στη γη τα πόδια τους.

Περνούσε η ώρα κι όλοι ήταν γελαστοί και ήρθε κι ένας τύπος με μια μπλε πλαστική σακούλα γεμάτη με κάτι, φαινόταν βαριά, την άφησε δίπλα στα πόδια του κάτω από το τραπέζι. Τον άφησα κι εγώ από τα μάτια μου. 

Μέχρι που άκουσα πυροβολισμούς από την κάτω μεριά της πλατείας, στον πρώτο ευκαλύπτο• ήταν αυτός ο Β. και πυροβολούσε διαρκώς στον αέρα, ντίρλα, τρέκλιζε και γύρω του έτρεχαν παιδιά. Κανείς δεν του είπε να σταματήσει μέχρι που άδειασε η μπλε πλαστική σακούλα από τα φυσίγγια. Άδειασε κι εμένα η χαρά μου για το κρητικό γλέντι γιατί καθόλου δεν μου πάνε τα όπλα.

Από τότε κάθε φορά που τύχαινε να έχει γιορτή στο χωριό, δεν τον ξαναείδα. Ώσπου οχτώ χρόνια μετά έμαθα, γιατί είχε γίνει χαμός στο χωριό, πως αυτοκτόνησε, κρεμάστηκε στο υπόγειο του σπιτιού του. Αυτό ήταν τον πρώτο που έμαθα και παρόλο που δεν τον είχα συμπαθήσει, λυπήθηκα για το τέλος του. 

Δεν κράτησε πολύ η λύπη μου. Γιατί μετά έμαθα πως έκανε κάτι κακό. Τότε, στο χωριό μα και στην τηλεόραση δεν το ξεστόμιζαν εύκολα γιατί , υποθέτω, ήταν βαριά η λέξη. Σκότωσε ,λοιπόν, την σύντροφό του που ήταν έγκυος στο παιδί τους. 

Την κοπέλα την έλεγαν Ντεσισλάβα, ήταν τριάντα επτά χρόνων και έγκυος τεσσάρων μηνών. Το κινητό της έδωσε στίγμα τελευταία φορά στις 2 Μαΐου 2018, στο χωριό Κεραμέ, στα νότια του Ρεθύμνου.

Αν ρωτήσεις , πολλοί θα σου πουν που την έχει θάψει. Η υπόθεσή της θεωρείται ακόμα ανεξιχνίαστη. Είναι μια ακόμα ανεξιχνίαστη γυναικοκτονία.