Σελίδες

Γράμμα

        


Αγαπημένε μου,

Τρελαίνομαι να διαβάζω γράμματά σου. Κι ας είμαστε κοντά κι ας μη χρειαστεί να πας στο ταχυδρομείο για να μου το στείλεις, αλλά απλά να μου το δώσει ο ταχυδρόμος σου όταν ξυπνήσει. Είναι που γράφεις όμορφα και μόνο για εμένα και εσένα. Είναι σαν κώδικας μυστικός ανάμεσά μας. Να αποκαλύπτει αυτά που λέμε κι αυτά που δεν λέμε.
Ένας ακόμα χειμώνας μαζί. Κάτω από τις κουβέρτες σου και το σκούρο μπλε ταβάνι. Στο πράσινο σπίτι με τα μαύρα μάρμαρα που μέρα με τη μέρα ομορφαίνει. Που το νιώθω πιο  δικό μου. Είναι ήσυχο και τώρα πια πιο ζεστό με τα χαλιά στρωμένα
Νιώθω την απλότητα και την ομορφιά και τη δύναμη συναισθημάτων πρωτόγνωρων για εμένα. Τα βλέπω και στα δικά σου μάτια και η χαρά μου δεν ξέρει που να κρυφτεί. Η αγάπη έχει νύχια και παίζει με αυτά πάνω στις πλάτες μας κάθε βράδυ. Σκορπάει ψιθύρους και ατίθασες ματιές. Και είναι υπέροχα.
Η αιωνιότητα είναι πάνω από τα κεφάλια μας· ρόδι που σκάει. Η ματαιοδοξία μου νομίζω ζαρώνει. Αφήνει να φανούν αισθήσεις που μου τις κρατούσα κρυφές. Ηρεμώ.
Σε σκέφτομαι να ανασαίνεις ανάμεσα στα πόδια μου και κρατάω την αναπνοή μου τρέμοντας. Συντονισμός και ρίγη.
Θέλω να σου φανερώνομαι. Είναι χαζό να κάνω αλλιώς. Χαζό και ανόητο και ασήμαντο.
Άμα σε γλείφω σου αρέσει; Και όταν κολλάμε τα στόματά μας σε ένα ζουμερό φιλί; Και τότε;Κι εμένα. Μου αρέσουν όλα αυτά τα δικά μας. Τα ιερά, τα τεράστια μέσα στο μικρόκοσμό μας.
Θέλω να μου πεις τι θα πει έρωτας.

Θέλω.